CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 3, 2014

"Chemistry"

亲爱的日记,
好久不见,我想念你了 :)
今年,
可不可以当我的幸福扑满,
请你把身边人给我的正能量,
永永恒恒地保存下来,好吗?


默契

说我特别聪明,我不;
说我特别好看,我也不;
但是我的身边总是充满着最特别的人,
天天给着我不一样的喜悦。
天公惜笨小孩,你们相信吗?




Ahgirl, Peipei, Ginna

这四人照,我看了很久很久。
一路以来,我们都在忙着,(看一看,我们大家的黑圆圈 :P)
真没想到,当我们同在一起时,
默契却还一直在!:)
这照片让我觉得好亲近,
好像就在你们身边,
跟你们过着一年之计,
想着想着,嘴角也不自觉地上扬了。 
嘻嘻(●'◡'●)

小熊医生 

人说:"恋爱中里,文盲都可以变成诗人"
但是你知道吗?诗人并不存在这世界上。
只有 Bruno Mars 会 love the way you lie.
而我,觉得实实在在的你好珍贵,
谢谢你,你坚持了 :)

Alexandra

Meeting you is a bless and bliss,
Except being a good companion and cook,
You are are always reliable and tactful to be relied on.

You are like a perfect mirror,
You let me see my own reflection.
You accept me for who I am, and
Your encouragement drives me to improve and develop my personality.

Our friendship will root,
Like the "Forget-Me-Not" seed that you gave me.
Take care and enjoy home to the maxx!
I am looking forward to see you when I travel back home :)


Don't Worry, 

Be Happy,

This Year Gonna be a Good Good Year!

马妮马妮 Come!! :)))











 
Harry Potter - Golden Snitch